miercuri, 3 august 2011

Poti sa razi cand inima iti plange.,.,.:o3

Hellaw all:D.Stiu ca nu am mai scris pe blog de mult , dar am avut si eo probleme si am uitat cu totul d blogul meu <_>
Vreau sa zic cate ceva despre starea de spirit.Clar , fiecare este sau a fost trist , suparat , fericit , emotionat etc.
Uneori starea de spirit ,,se citeste pe fata'' dar alteori nu.Vreau sa spun ca poti sa razi cand inima iti plange sau poti sa plangi cand inima iti rade.Ce sa zic , stim ca nu e bine sa fi trist sau suparat.As vrea sa postez ceva bancuri  poate in ajutorul unor persoane:D.Dar nu strica asa ceva nici celor care sunt deja ,,happy'':)

bAncuri~gLume;;)
:
~De ce ai fugit din sala de operaţie înainte de a fi operat?
- Pentru că infirmiera spunea tot timpul:
- Curaj, nu vă fie teamă, e o operaţie uşoară!
- Păi şi?… asta nu te-a liniştit?
- Nu. Pentru că vorbea cu chirurgul.



~- De ce fac albinele miere?
- Pentru că au regină, daca aveau preşedinte făceau un c***t.



~- Imaginează-ţi! Soţia mea a născut în autobuz, într-o aglomeraţie infernala!
- Asta nu-i nimic. A mea, în aceleaşi condiţii, a rămas însărcinată!



~Merge unu cu nevasta sa ia cina la resturant. Farfuria de supa se varsa pe rochia ei cea noua. Suparata si asteptand sa fie consolata de sotul romantic zice: - Uite cum arat, ca o scroafa ! El raspunde: - Si te-ai mai si murdarit pe deasupra !!




~Care este diferenta dintre un om si un urs?
Ursul are laba, omul trebuie sa si-o faca.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu